welinkbusiness.ro - Promovam legaturi de afaceri Vest - Est

CHINA:

Turismul - oportunitate pentru investiții profitabile

   20 noiembrie 2014

   Industria turistică din China se află în continuă expansiune în ultimii ani. Și nu vorbim doar de turismul intern, pentru cetățenii chinezi, ci și de cel internațional. Astfel, oamenii de afaceri străini interesați de domeniul turistic pot obține profituri bune în urma investițiilor în piața turistică din China. În primul rând, China oferă o diversitate de destinații turistice, de la cele tradiționale, cum ar fi Marele Zid, până la parcuri acvatice moderne și stațiuni de relaxare construite după standarde occidentale.

   Turismul din China a devenit atractiv mai ales datorită faptului că s-a dezvoltat în paralel cu industria și a fost sprijinit de extinderea fabuloasă a rețelei interne de transport. În doar câțiva ani, pe aproape întreg cuprinsul Chinei au fost construite autostrăzi sau căi ferate de mare viteză, iar turiștii se pot relaxa în aproape 10000 de hoteluri moderne. În prezent, în China sunt aproximativ 1360 de agenții internaționale străine, dar drumul până aici a fost destul de dificil. Prima agenție cu capital străin deschisă în China a fost JALPAK International China Ltd., în iulie 2003.

   Pentru a primi aprobarea deschiderii unei agenții de turism, trebuie urmați mai mulți pași. Mai întâi trebuie să decideți pentru ce formă de turism optați: turism de incoming, care presupune aducerea turiștilor străini în China, sau turismul destinat cetățenilor chinezi care doresc să meargă în străinătate. Aceasta din urmă – outgoing - este disponibil doar firmelor de turism care s-au înființat de cel puțin 24 de luni și care nu au avut abateri de la legi în primii doi ani de activitate. Până recent, doar agențiile turistice membre ale organizațiilor profesionale naționale și cu un venit anual de minim 40 de milioane de dolari puteau intra pe piața chineză. Acum aceste restricții au fost eliminate, iar investitorii străini au aceleași drepturi cu cele ale oamenilor de afaceri autohtoni. Totuși, în China o companie de turism trebuie să facă dovada unui capital de 40000 de euro la înființare.

   China este o piață tot mai căutată pentru că nivelul de trai al populației este în continuă creștere, iar tot mai mulți chinezi doresc să își petreacă timpul liber în vacanțe. De exemplu, în 2013, industria turistică din China a cunoscut o creștere cu 14% față de anul precedent, exprimată într-un venit de aproximativ 400 de miliarde de euro și crearea a 500000 de locuri de muncă. Au fost 56 de milioane de turiști străini care au vizitat China. Deocamdată China este a treia țară din lume ca număr de vizitatori, cu un schimb valutar turistic de 37 de miliarde de euro, al patrulea la nivel mondial. Numărul turiștilor interni în 2013 este unul impresionant, de 1,6 miliarde de oameni, care au cheltuit aproape 100 de miliarde de euro.

   Previziunile Organizației Mondiale a Turismului arată că Republica Populară Chineză va deveni cea mai vizitată țară din lume în anul 2020. Pe lângă faptul că economia chineză este în continuă expansiune, acest fenomen are efecte benefice și asupra industriei turistice, datorită numărului mare de solicitanți de viză turistică - nu mai puțin de 5 milioane în 2013. Iar vânzările asociate cu turismul sunt mai mari decât în Statele Unite sau în Marea Britanie.

   welinkbusiness: China este o piață turistică în plină dezvoltare, care și-a deschis porțile investitorilor străini. 

   (S.N.)

welinkbusiness.ro: Promovăm legături de afaceri Vest – Est

Referințe:
http://www.cnto.org/



Curs Valutar

Twitter Updates

Facebook

@ 2013 - 2014 welinkbusiness.ro | Toate drepturile rezervate | Relizat si intretinut de www.virtual360.ro